Korzystaj z usługi chargeback – jeśli chcesz złożyć reklamację dla płatności kartą.
Co to jest usługa chargeback?
Gdy płacisz kartą, Twoje zakupy są dodatkowo chronione. Możesz otrzymać zwrot pieniędzy z transakcji, która nie została zrealizowana lub była zrealizowana nieprawidłowo.
Chargeback zabezpiecza zakupy online i w sklepach stacjonarnych oraz płatności za usługi. Dotyczy tylko kart płatniczych – nie skorzystasz z niego, kiedy płacisz gotówką czy przelewem.
Chargeback jest realizowany bezpłatnie, na wniosek użytkownika karty, przez organizacje płatnicze Visa i Mastercard na zasadach i w terminach przez nie wskazanych.
Kiedy możesz złożyć reklamację w ramach chargebacku?
Jak skorzystać z chargebacku?
Z usługi możesz skorzystać, jeżeli nie udało Ci się odzyskać pieniędzy bezpośrednio u sprzedawcy. W pierwszej kolejności skontaktuj się więc z usługodawcą lub sklepem.
Jeśli nie uda Ci się samodzielnie wyjaśnić sprawy – pomożemy odzyskać pieniądze. Skontaktuj się z nami. Przyjdź do swojego banku i złóż wniosek o zwrot środków.
Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.bskrokowa.pl w części dotyczącej usługi chargeback.
Waluta | Wartość w PLN | Różnica | |
---|---|---|---|
1 CHF | 4.5801 | [kurs w dół] | 0.0000 |
1 EUR | 4.2572 | [kurs w dół] | 0.0000 |
1 GBP | 5.1264 | [kurs w dół] | 0.0000 |
1 USD | 4.1002 | [kurs w dół] | 0.0000 |
Bank Spółdzielczy
w Krokowej
ul. Żarnowiecka 1
84-110 Krokowa
tel. 58 675-47-00
REGON 000496082
NIP 587-020-03-52
bank@bs.krokowa.pl
adres do e-Doręczeń
PL-13021-81969-IDCUH-26
SWIFT: GBWCPLPP